Retourbeleid
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Stap-voor-stap retourproces:
- Klik hier om te retourneren;
- Voer jouw e-mailadres en ordernummer in;
- Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren;
- Na het voltooien van de betaling, krijg je een retourlabel toegestuurd. Druk dit retourlabel af en plaats de artikelen die je wilt retourneren in de verzendzak.
Bevestig vervolgens het retourlabel op de buitenkant van het pakket en lever het in bij een afhaalpunt in jouw buurt. - Nadat we je retourzending hebben ontvangen, verwerken we de terugbetaling. Dit proces duurt gemiddeld 10 werkdagen. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.
Wat zijn de kosten om te retourneren?
Voor het aanmaken van een retourlabel wordt er een bedrag van €3,95 in rekening gebracht. Voor het omruilen betaal je geen kosten. Klik hier als je een artikel wilt omruilen.
Let op: Bij de gratis Short-actie is gratis omruilen niet mogelijk. Wil je omruilen voor een andere maat of een ander product? Neem dan contact op via contact@mygainz.nl. Indien je (gedeeltelijk) retourneert en het totaalbedrag van de bestelling hierdoor onder de €80 komt, dient de gratis short mee geretourneerd te worden. Wanneer de short niet wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor de actuele verkoopwaarde van de short in mindering te brengen op het terug te storten bedrag.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Is jouw retourzending ontvangen, beoordeeld en goedgekeurd? Dan storten wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug. Wij informeren je hierover per e-mail.
Voorwaarden bij Klarna-betalingen met waardebon-optie
Wanneer een bestelling is betaald via Klarna en bij retourneren wordt gekozen voor de optie waardebon (inclusief €5 extra tegoed), is het niet meer mogelijk om een terugbetaling via Klarna te verwerken. Het bedrag wordt in dat geval omgezet in een digitale tegoedkaart, die per e-mail wordt verstuurd. Dit tegoed is definitief en kan niet meer worden omgezet naar een terugbetaling. Wij adviseren klanten die met Klarna hebben betaald om niet voor deze optie te kiezen als zij liever een terugbetaling ontvangen.
Mijn vraag is niet beantwoord...
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je vraag via ons contactformulier. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.