Veelgestelde vragen over retour- en ruilbeleid

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

  • Klik hier om te retourneren; 
  • Voer jouw bestelnummer en e-mailadres in; 
  • Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren; 
  • Is je aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je een bevestigingsmail met verzendrichtlijnen. 

Welke artikelen kan ik retourneren?  

De volgende artikelen kunnen worden geretourneerd:

  • Artikelen binnen 14 dagen na ontvangstdatum;
  • Artikelen in ongebruikte en verkoopbare staat; 
  • Artikelen in de originele verpakking met alle kaartjes intact. 

Welke artikelen kan ik niet retourneren? 

 De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • Gift cards.

Kan ik mijn artikel(en) omruilen?

Ja, het is mogelijk om één of meerdere artikelen om te ruilen. Via deze link kan je jouw artikel(en) aanmelden. Volg de stappen op onze retourpagina. Is je retourzending aangemeld? Dan verwerken we je ruiling binnen 2 tot 4 werkdagen. 

Het artikel wat ik heb ontvangen is beschadigd!

Is je artikel beschadigd? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangstdatum contact met ons op. Een beschadigd artikel hoef je in sommige gevallen niet terug te sturen. 

Wat zijn de restitutie-opties?

De volgende terugbetaling opties worden ondersteund: 

  • Terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode;
  • Restitutie voor een tegoedbon. 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Is jouw retourzending ontvangen, beoordeeld en goedgekeurd? Dan storten wij het aankoopbedrag binnen 5 tot 7 werkdagen terug. Wij informeren je hierover per e-mail. 

Mijn vraag is niet beantwoord...

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je vraag via ons contactformulier. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.